חתונת השנה – האם זה שווה את המחיר היקר?

אם אתם ניצבים בפני אירוע חתונה ואם אתם כבר אחרי הצעת הנישואין ואם אתם כבר החלטתם שאתם רוצים אירוע נוצץ ויוקרתי מגיעה שאלת השאלות- האם על אירוע של מספר שעות שווה להוציא בעבורו סכומים כל כך גבוהים? אם תשאלו את ההורים שלכם או הסבים והסבתות וודאי תקבלו תשובה שעדיף לחגוג באירוע קטן ומצומצם ולחסוך את הכסף לבית או ללימודים של הילדים אבל אם תשאלו את החברים הקרובים שכבר עברו אירוע אחד או שניים בחייהם ודאי תקבלו תשובה אחרת לגמרי.

כולנו רוצים להתגאות שהחתונה שלנו היא חתונת השנה, האירוע המדהים ביותר, היום המיוחד שכולם יזכרו אבל גם חשוב לתת את הדעת על המחיר. אירוע יוקרתי ומפואר מורכב בסופו של דבר מאותם המרכיבים כמו אירוע צנוע יותר אבל כל דבר נראה הרבה יותר גדול ומבריק. קחו למשל את הכניסה לחופה: כניסה "רגילה" עם שיר ברקע וקצת ניירות שעפים באוויר היא בהחלט כניסה מוכבדת אבל אם אתם לא מוכנים להתפשר ומעדיפים כניסה מפוצצת עם הזמר עצמו ששר את השיר, זיקוקים בשמיים, רקדנים שמלווים אתכם וכמובן כניסה מרהיבה שאתם רכובים על סוס או צונחים ממטוס זה כבר יעלה לכם קצת יותר. כמו בתחומים רבים אחרים, אין כאן תשובה של נכון ולא נכון, מה שמתאים לאחד לא בהכרח מתאים לאחר וכל אחד וכל אחת צריכים לחשוב מה ימלא עבורם את הצרכים והרצונות. חתונה זה אירוע שכולנו מקווים לחגוג פעם אחת בחיים והדילמה האם אירוע של פעם בחיים צריכים לחגוג כיאה לאירוע כזה או דווקא עדיף שלא להיסחף בהוצאת המזומנים היא שאלת השאלות.

חתונה השנה או חתונה רגילה? על המקום אסור להתפשר:

אז אחרי שקצת הבנתם שחתונה מעולם אחר גם תעלה בהתאם הגיע הזמן לבחור את הדברים שעליהם אתם לא מוכנים להתפשר ולא משנה אם אתם בעד להוציא את כל החסכונות שלכם על החתונה או לא. את הטעם של האוכל האורחים כנראה לא יזכרו כבר אחרי כמה דקות, גם את השירים שבחרתם אף אחד לא יבקר וגם אם המגנטים יצאו חדים מאוד או קצת פחות לאף אחד זה לא ממש יפריע אבל כולם יזכרו את המקום שאליו הגיעו.

אולם אירועים בתל אביב המתאים גם לאירועים עסקיים הוא המקום המושלם להישבע בו לנצח נצחים ולהעניק גם לכם וגם לאורחים שלכם כמה שעות של אושר צרוף. אולם אירועים הוא הצעד הראשון שלכם בדרך לאירוע המושלם ובדרך לחיים שלכם יחדיו, אם בכל שאר המרכיבים עוד אפשר לעגל פינות או קצת להתפשר הרי שבחירת האולם זו החלטה שאסור בשום פנים ואופן לטעות בה. אז לא משנה אם החלטתם על חתונה מושקעת או חתונה צנועה- על האולם פשוט אסור לכם להתפשר, אפילו לא טיפה.

 

אודות כותב המאמר

פוסטים נבחרים