איפור ושיער ערב לבעלות עיניים שקועות

ה"סוד" של איפור ושיער ערב מקצועי באמת ומחמיא להפליא הוא ההתאמה המוחלטת של האיפור והתסרוקת למאפיינים הספציפיים של האישה.

דוגמה לכך היא איפור לבעלות עיניים שקועות, כשגם התסרוקת צריכה להיבנות מתוך מחשבה על היותן של העיניים שקועות ומתוך שאיפה לטשטש את העובדה הזו, שכן עיניים שקועות עלולות ליצור מראה עייף, כבד ואפילו מדוכדך.

איך להאיר עיניים שקועות?

עיניים שקועות – שהן לרוב תוצאה של גנים וזרימת דם לקויה אל העפעפיים התחתונים, אבל גם תזונה לא מאוזנת עלולה להוביל לכך ובמקרים מסוימים גם קושי רגשי – ניתן "להאיר" בעזרת איפור נכון אצל מאפרת מקצועית.

בפרט מדובר על איפור ערב שמטבעו הוא בולט יותר ועז מבע במיוחד.

עבור בעלות עיניים שקועות איפור לאירועי ערב מומלץ כולל צלליות עם גוונים בהירים. צלליות כאלה מבליטות את החלקים הלבנים בעיניים וכך מטושטשת השקיעות.

המלצה נוספת היא צללית כהה באזור של עצמות הגבות. צללית שכזו מושכת תשומת לב נכונה אל החלק העליון של העין ומטשטשת אף היא את השקיעות.

כמו כן חשוב למסגר את העין, במיוחד עם צבעוניות מסוימת בקו הריסים התחתון – אשת מקצוע מיומנת ומנוסה בתחום של איפור ושיער ערב תדע כמובן לבחור בדיוק את הגוונים הנכונים עבור כל אישה ספציפית.

האם כדאי לבצע איפור ושיער ערב דרמטיים יחסית?

שאלה חשובה נוספת בהקשר של איפור ותסרוקת לערב או לאירוע עבור בעלות עיניים שקועות היא האם לבחור במראה דרמטי יחסית.

בפרט נשאלת שאלה זו בהקשר לשיער.

ראשית, כמובן שלא עבור כל שיער ניתן ליצור תסרוקת דרמטית, ובנוסף, לא בכל מקרה תסרוקת שכזו אכן מתאימה, אבל אם הדבר אפשרי ונכון, שיער שמושך המון תשומת לב מטשטש אף הוא את העיניים השקועות.

טיפים נוספים

המלצות נוספות, מעבר לאותו איפור ושיער ערב מקצועיים ומותאמים ספציפית לעיניים השקועות, הן עיסוי האזור בתדירות גבוהה יחסית – העיסוי ממריץ את זרימת הדם אל האזור ומשפר באופן כללי את המראה שלו.

גם הנחת רטייה עם תה מרווה או תה קמומיל – שני צמחי מרפא שמחוללים פלאים באופן כללי – על העיניים מעניקה להן אנרגיות וחיוניות.

אודות כותב המאמר

פוסטים נבחרים