מה לשאול באולם אירועים לפני

מה לשאול באולם אירועים לפני שעושים אירוע?

האירוע הגדול שלכם עומד להתרחש, איזה אולם תבחרו בשביל לקיים את האירוע? כמה זמן נשאר לכם עד האירוע המשמח? אז הצלחתם לבחור אולם שמחות מרהיב ועכשיו? מה לשאול באולם אירועים לפני שאתם עושים אירוע? להלן כמה נקודות שיעזרו לכם לעשות סדר בבלגן ובפרט שאתם לא יודעים מה לבקש כשאתם מבקרים באולם האירועים בפעם הראשונה.

כמה אורחים יש לכם? שאלה מס' 1

אם יגידו לכם מה לשאול באולם אירועים לפני אירוע, אולי חשוב שקודם כל תבחנו את כמות האורחים שעומדים להגיע. כל עוד אתם לא יודעים כמה אנשים יש לכם באירוע, לא תדעו אילו שאלות מנחות צריך לשאול את בעל האולם לפני האירוע. אז כמו שנאמר, קודם כל חשוב לערוך את רשימת האורחים. לדעת במדויק כמה אנשים ייקחו חלק באירוע ורק אחר כך להתחיל את כל השאלות שאתם רוצים לשאול. אז עכשיו כשהרשימות ערוכות אפשר לעבור לשלב הבא.

מה לשאול באולם אירועים לפני שאתם בוחרים מקום לחתונה?

מה לשאול באולם אירועים לפני? קודם כל אם יש רישיון של עסק בתוקף, האם יש שם היתר של בנייה? מה על רישיון תברואה. חשוב לקבל טרום מידע  לפני שעושים אירוע, בין היתר, שואלים גם את עניין תעודת הכשרות, אישורים ממכבי אש, משטרה ואפילו ביטוח צד ג'. שאלות נוספות שחשוב לשאול לפני שסוגרים על אולם או אירוע קשורות גם בבדיקה של מקומות חנייה, חנייה לנכים וכמובן ציוד הגברה ותאורה בילד אין במקום. אם האירוע שלכם עומד להתרחש בקיץ או בחורף, חשוב ביותר לברור גם את עניין ההערכות בהתאם, האם יש שם מזגנים? כמו כן, לפני החתונה מדברים על חדר מיוחד בעבור החתן והכלה וגם על זה חשוב לדבר לפני. קבלת הפנים תדרוש מכם שולחן, כיסאות אם כן כמה מכל דבר? האם על המעטפה של האולם יש מפת הגעה? בין שאר שירותי האולם, יש כאלו שעוסקים גם בכרטיסי הושבה- האם האולם שבחרתם מספק שירות זה? אם כן כמה סדרנים יש במקום- אם שאלתם את השאלות הללו- יש לכם את הכול.

אודות כותב המאמר

פוסטים נבחרים

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *