המסעדה המושלמת לאירועים קטנים

כמה פעמים הוזמנתם בשנה האחרונה לאירועי חתונה, ימי הולדת, בריתות או גילאי מצווה כאלו ואחרים. ענף האירועים מגלגל מדי שנה למעלה מ1.3 מיליארד ₪ ומשפחות רבות מחפשות אירוע עדין יותר, אינטימי יותר ובעיקר, אירוע שלא יצריך מהם להוציא סכומי עתק על אולם האירועים והמנות השונות.

אירועים במסעדה נחשבים לאינטימיים ורומנטיים יותר מאשר האירועים אליהם אנו רגילים באולמות האירועים הגדולים. כמו כן, רבים מהמבוגרים באירוע נוהגים לדרג את איכות האירועים על פי המאכלים המוגשים במהלך האירוע. במסעדות, בשונה מחברות קייטרינג שונות, המטבח איכותי למדי ומושפע מביקורות של מבקרים שונים אשר סועדים במסעדה מדי תקופה. כמו כן, התפריט לרוב רחב יותר ומציע מגוון רחב של ארוחות מהן יכולים הסועדים ליהנות במהלך האירוע.

כמה סיבות לכך שהאירוע הפרטי שלכם צריך להיות במסעדה

  1. המחיר הוא גורם שלא ניתן שלא להתייחס אליו.
    במידה וערכתם אירוע מסוים באחד מאולמות האירועים השונים, ככל הנראה הנכם מכירים את העלויות הכרוכות בהפקת אירוע באולם אירועים גדול, ואת המנות היוקרתיות באולמות האירועים הקטנים והאינטימיים. אירועים במסעדה עשויים להיות משמעותית זולים מאשר אירועים באולמות השונים.
  2. הנוף הנשקף מהמסעדה.
    רבים תוהים האם כדאי לערוך את האירועים באולמות אירועים השוכנים במקומות עם הנופים הפסטורליים ביותר או שמא לערוך את האירועים באולמות מפוארים הנמצאים באזורי תעשייה. הפקת אירוע במסעדה תאפשר לכם ליהנות מנופים מרשימים של המסעדה מבלי לשלם מחיר גבוהה בגלל המיקום שלה.
  3. האוכל והמטבח האיכותי "ששומר על שם המסעדה".
    אומרים שעל מנת להכיר את האיכות של האוכל בחברות הקייטרינג השונות כל שצריך הוא להיכנס למטבח. מגוון רחב של כתבות הציגו כי העבודה בחברות הקייטרינג מתבצעת על ידי בני נוער חסרי ניסיון בשירות ובהגשת המאכלים השונים, בעוד שבמסעדות השונות, המלצרים מכירים היטב את המנות המוגשות ויודעים להעניק שירות נכבד לאורחים. כך גם בנוגע למטבח ולצוות העובדים בו.

מסעדת Medzzo, השוכנת במרינה בהרצליה, נבחרה לא פעם למסעדה המובילה לעריכת אירועים וחגיגות פרטיות. המסעדה, אשר שוכנת על מי המרינה בהרצליה וצופה אל היאכטות היוקרתיות, מציעה שילוב של אווירה אינטימית ורומנטית ושקיעה יוצאת דופן של השמש על מי הים של חופי הרצליה.

המסעדה הוותיקה, קיימת למעלה מעשור ונבחרה לא פעם למסעדה הטובה ביותר בישראל, כל זאת, תוך שמירה והקפדה על שירות אדיב ומקצועי בסגנון אירופאי, מטבח עשיר וחידוש מנות ושמירה על מחירים סבירים והוגנים בפני הלקוחות.

במהלך השנים נערכו אלפי אירועים במסעדת Medzzo, ביניהם, חתונות, בריתות, אירועי מצווה וחגיגות פרטיות. המסעדה מציעה מגוון רחב של מתחמים לטובת הסועדים ואווירה שלא ניתן לחוש בשום מקום אחר. אנו מזמינים אתכם לצפות באתר האינטרנט של המסעדה ולצפות בגלריית התמונות המדהימות המציגה את המתחם החיצוני, הפנימי והנוף הנשקף מהמסעדה.

אודות כותב המאמר

פוסטים נבחרים