אטרקציות חובה למיתוג החתונה

כולנו היינו רוצים לדעת שהחתונה שלנו הפכה למאורע בלתי נשכח בקרב האורחים, אחת כזו שהותירה את חותמה גם על אלו שכבר הגיעו כשהם בטוחים שהם ראו הכול. משימה לא פשוטה, וודאי כאשר יש עלינו לא מעט מעמסה דוגמת מציאת ספקים כמו תקליטן או צלמים מקצועיים.

דרך אחת, או למעשה גישה שכוללת בתוכה מספר דרכים, היא מיתוג החתונה באמצעים שונים ומשונים. נשמע כמו משימה קשה? למען האמת זה הרבה יותר קל ופשוט ממה שזה נשמע והתוצאה בהחלט שווה את היציאה להרפתקה.

אבל למה למתג את החתונה מלכתחילה?

נסו לדמיין זאת כך: הגעתם לכנס מטעם החברה שלכם באולם אירועים ססגוני. יש אוכל, יש מוזיקה וכולם נהנים. אך האם הייתם מתייחסים לאירוע באותו האופן אם גם היו נלווים אליו בלונים עם לוגו החברה? מפיות מודפסות באופן אישי? או בגדים עם הלוגו שחולקים לכל אחד ואחת מן המוזמנים?

למיתוג ישנה השפעה עמוקה על האופן שבו אנו כבני אדם, תופסים את המאורע. פעולה פשוטה של הוספת מיתוג בדרכים כאלו ואחרות, יכולה לסייע רבות ולהשפיע על המוזמנים כבר מן הרגע שבו הם פקדו את האולם.

אבל למה להתחיל רק מן האירוע עצמו?

רגע לפני שאתם בכלל מחפשים אחר אפשרויות למיתוג החתונה הקרבה, הקפידו להשפיע על המוזמנים עוד הרבה לפני שהם הגיעו למאורע החגיגי. הדרך הראשונית והיעילה ביותר למיתוג האירוע היא באמצעות יצירת הזמנות חגיגיות לחתונה.

בעוד שרבים משקיעים זמן רב בחיפוש אחר אטרקציות לחתונה שיתרחשו בזמן המאורע, הרי שמוטב להקדיש את המאמץ גם למיתוג האטרקטיביות של החתונה בהזמנה הראשונית. המוזמנים שלכם לא יתייחסו לאירוע החגיגי אותו הדבר באם יראו הזמנה שכוללת לוגו שעוצב במיוחד עבורכם, או קריקטורה שכוללת אתכם.

חפצים סמליים או שימושיים

מגנטים לחתונה כבר מזמן לא נחשבים לאטרקציה ייחודית או דרך שתגרום לחתונה להיות מיוחדת ושונה. לכן, מוטב לחפש אחר חפצים סמליים או שימושיים אשר יחולקו כמתנה למוזמנים וגם ילוו אותם הרבה אחרי שהאורות באולם האירועים כבים.

חפצים שכאלו ניתן למתג בקלות עם לוגו החתונה והקדשה נפלאה שמודה על השתתפותם בשמחה. ניתן למתג כיפות הנחשבות לסמליות ומרגשות, או חפצים שימושיים דוגמת פותחני בירה ומחזיקי מפתחות שימושיים.

קישוט נוי לבית

דרך מצוינת נוספת שעמה תוכלו להוסיף על חתונתכם את המיתוג, היא באמצעות קישוט נוי לבית שהנוכחים בחתונה ירצו לשמור באזור נגיש וגלוי דוגמת המזנון או הקומודה שבחדר השינה. ניתן להדגים זאת על בלוקים העשויים עץ, אשר מאפשרים הדפסת תמונה איכותית.

וודאי שכל אחד ואחת מן המוזמנים, ירצה לשמור את בלוק העץ במיקום גלוי שבו הם נראים במיטבם ומאושרים.

ישנן לא מעט אטרקציות שיכולות למתג את החתונה. הקפידו לשמור על ראש פתוח, וזכרו כי אינכם תמיד חייבים לצאת להרפתקה יקרה יתר על המידה.

 

אודות כותב המאמר

פוסטים נבחרים